mandag den 5. september 2011

Bvadr!

7+6


Øv er træt af kvalme og af at kaste op. især når det foregår henne på det der arbejdet. Det er sgu da pinligt at stå og råbe derude på toilettet og tænke enormt meget på hvad andre tænker om lyden. Når de at tænke "Hov en af lærerne er syg"  eller endnu værre "Hov en af lærerne har bulimi" 


Og altså efter...akten så at sige...er man, eller jeg er ihvertfald ikke, særlig præsentabel. Helt svedig og rød i hovedet med blodskudte øjne og mascara ned af kinderne og så den der umiskendelige syrlige ånde. Læks. Jeg har jo ikke tandbørste eller frisk mund pastiller med på lokum. 


Så øv for kvalme!


Men imorgen skal jeg se min læge som forhåbentlig kan bekræfte det jeg allerede ved. Og så har vi aftalt at vi gerne må fortælle det til de nærmeste. Min mor, bror og søster kommer forbi til lunner i overmorgen og der siger vi det. De bliver glade!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar