lørdag den 21. maj 2016

En rigtig lortedag💩

Ja altså ikke i overført betydning. Det har faktisk været en dejlig singlemom-dag (Niko var på morgenvagt) 
Men i ordets bogstaveligste forstand. Jeg har fandme tørret meget røv i dag. Noldebolde har tynd mave og det lugter helt råddent. Og han har skidt igennem tre bleer. Og formået at smøre bæ på en måtte, væggen, vores lagen, sin dyne, min taske og gulvet. Og da jeg havde spulet og skiftet dagens første toxic waste ble, proklamerede Martha at hun havde lavet lort. Flot. Sammenlagt 4 stinky bleer, 1 Martha natble og to poopy underbukser. Og jeg har rendt i rutefart til vaskemaskinen for at vaske ting jeg teknisk set ikke ved om kan gå i vaskemaskinen. Kan man vaske en lorteindsmurt Fjällräven rygsæk på 40 grader grader? 

Så jeg har fundet lidt "inspirational quotes" fra nogle af mine yndlings instagrammere. Der burde være kildehenvisninger på dem alle. 





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar