torsdag den 3. maj 2012

Gollum, Piglet, Den Lille Låge - kært barn har mange navne

2 uger


Jeg har taget en helvedes masse billeder af den unge dame. Og da jeg er bange for at spamme Facebook for meget bliver det her man kan glo mange billeder af Piglet. 


Jeg har læst et sted at man skal huske at kalde sit barn ved sit eget navn rigtig meget, for så lærer hun hvad hun hedder. Nikolaj er god til at huske det, men jeg kommer til at kalde hende alt muligt fjollet. Fx Gollum, som er fordi hun ofte under spisning og søvn siger Gollum-agtige lyde og så kan hun gribe fat i mit bryst med en uhyggelig kraft hvor man næsten kan høre hende tænke "My preciousss!"


Stener på fars mave

Første møde med Onkel Knaster

Rikke - babysnatcheren fra Slagelse

Måske den der dragt stadig er lidt stor i det...

Første tur med barnevognen

Hej far!

Tænksomt fjæs

Rynket pande-fjæs

savlesmil

My precioussss....

Marthas første bad - not amused

Et lille grin

Hva' så der Lil M...

Faldt i søvn på Tante G's skulder

2 minutter med knirkelyde og hikke - derfor kælenavnet "den lille låge"

smil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar