onsdag den 4. januar 2012

Oh hell yeah!

24+2


Så er jeg et skridt tættere på opfyldelsen af ihvertfald et af nytårsforsætterne. Nemlig det med kørekortet. Jeg var til teoriprøve i dag. Skulle tisse noget så grusomt (thanks a lot Kleine...) og svedte og var skidenervøs. Jeg har kun bestået ca. halvdelen af alle de prøve-teoriprøver jeg har øvet mig på, og altid kun med røven i vandskorpen. Altså med 5 fejl. 


Nikolaj var til teoriprøve lige før jul og bestod, men med 5 fejl. Hvilket ikke passede herren særligt godt. Så lidt faktisk, at han overvejer at gå op igen, for at forbedre resultatet. Kun for sin egen stoltheds skyld. For det er jo fløjtende ligegyldigt om man får 0 eller 5 fejl i prøven. Den er bestået, og det står ikke skrevet ned nogle steder hvor mange fejl man fik. 


Nå men jeg er jo også lidt stolt. Så jeg ville gerne bestå i første forsøg, og jeg ville have færre fejl end Nikolaj. Bare fordi. 


Fordi han er meget bedre til det der køre-i-bil end jeg er. Vores fælles kørelærer falder nærmest i svime over hvor dygtig han er, og hvor stolt jeg må være af ham. Og jeg tænker bare "røvhul!" Fordi Niko er klogere og dygtigere end mig på de fleste områder og det irriterer mig grænseløst. Det er ret sjældent at JEG kan lære HAM noget. 


Så da jeg bestod i dag med 3 fejl var jeg bare lykkelig. Oh hell to the YEAH! Jeg slog ham med 2 færre fejl. And it feels goooooood!

1 kommentar:

  1. Du er sej!

    Jeg bestod med 0 fejl (og det er jeg stolt over af samme grund som du er stolt over at have "slået" Niko!)

    24+2 er forresten dagen før jeg fødte Knud ;)

    SvarSlet