onsdag den 5. oktober 2011

er begyndt at gå til kørekort

11+3


I forgårs begyndte Niko og jeg i øvrigt på en dejlig par-aktivitet. Vi er begyndt at gå til kørekort. Vi kørte så lige de første 4 lektioner teori af på en times tid. Det er dem der er afsat 3 timer til. Vi lærer hurtigt åbenbart. Så nu ved jeg hvad forskellen på en skivebremse og en tromlebremse er. Og også noget med hvordan man tjekker dæktryk. Og at man ikke må bruge koblingspedalen som fodhviler.


Vi var de absolut allerældste ude på den der køreskole - med undtagelse af kørelærerne altså. Jeg følte mig sgu helt malplaceret blandt de bebumsede - børn. Ja det er det det de er. 17-18 årige hvor stemmen stadig er i overgang og de sammen griner på den der larmende måde over dårlige sexistiske vittigheder.


Men altså vi skal på manøvrebanen næste gang. Altså kravlegården. I 3 timer. Jeg er sgu da ikke klar til at sætte mig bag rattet! Men det skal vi. Og køre rundt om kegler og bakke og alt muligt. Jeg glæder mig men er altså også lidt ved at skide i bukserne af skræk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar