søndag den 25. marts 2012

Kan godt forstå hvorfor jeg er så infamt træt i dag.

35+6


Denne uge på Facebook


MANDAG
 
Gravidietetscraving kalder jeg det


TIRSDAG
er superstolt af mine kære elever. De rykkede alle som en igennem til premieren i dag. Hold nu op hvor er de dygtige! Imorgen kl. 19.30 kan man opleve dem igen. 


ONSDAG
.
Kondomsangen fra stykket HELT BLANK. Det bliver årets hit!  


 

Helt Blank (126 photos)
Ungslagelses Dramahold 11-12 forestilling 21.marts 2012 — atSøndermarksskolen


 


Sikken dejlig dag det er i dag! Det er forår, jeg har været på cafe med verdens dejligste Rikke, ifølge jordemoderen er alt A-okay med The Lil' Dude og i aften skal mit skønne dramahold spille endnu en forestilling. Doesn't get much better than this. 

De gjorde det sgu igen! Fed fed forestilling. Sikke nogle fantastiske elever man lige har fået sig dér! 



TORSDAG

 



FREDAG:

kan strege endnu en ting ud på To Do Listen. Har indkøbt en barnevogn, og følte mig totalt mærkelig da jeg gik rundt med den uden nogen i. 


LØRDAG:

 

 
Hul i vejen færdelstavlen 


 

Og sådan ser det ud in real life 


 

Tines kagelagsdessert med tyggende Nikolaj i baggrunden 


 

en lille stener til Tines fødselsdagshygge i går

Ingen kommentarer:

Send en kommentar