tirsdag den 27. december 2011

Score!

23+1


Så var det jo i dag jeg skulle slæbe mit luksuslegeme til Holbæk for at snakke med en læge om at jeg er for tyk. Uuuh det gad jeg godt nok ikke. Og så skete der noget fantastisk, og jeg sværger at det ikke var med vilje. Men her for et øjeblikm siden ringede telefonen. Det var såmend lægen fra Holbæk der ville vide hvor jeg blev af, vi havde jo en aftale. "Ja, kl. 13, ikke?" siger jeg så. Men nej det var ikke kl. 13, som jeg ellers har skrevet ned alle  vegne. Det var kl. 11. Og så var det at et julemirakel indtraf. Lægen sagde "Jamen det er jo heller ikke så meget (Told you so!) så vi kan jo bare ordne det over telefonen" Hvorfor man så ikke kunne gøre det fra starten, var ikke en diskussion jeg gad gå ind. 


Men altså, jeg snakkede med, den i øvrigt søde og rare lægedame, i et kvarters tid, om almindeligheder. Nedtrapning af Cipramil, motion og kost, glucosebelasting og om at jeg bliver tilbudt 2 ekstra scanninger i uge 28 og i uge 34. Easy Peasy. 
Det er jo lidt mere attraktivt at tage turen til Holbæk når man skal scannes end når man bare skal snakke.  Så det var det. Jeg er ikke sur længere. Og nu har jeg en hel lang fridag foran mig. Hvad skal jeg dog finde på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar